Regulamin
Sprzedający:
RAJ Jarosław Śliwiński
ul. Bukowa 20A, 55-093 Kiełczów
NIP: 8941146556 REGON 021025720
Produkty umieszczone w naszym sklepie są przeznaczone do sprzedaży osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, firmom oraz organizacjom posiadającym osobowość prawną.
Sklep prowadzi sprzedaż z magazynu własnego. Wysyłka produktów aktualnie znajdujących się w magazynie następuje najpóźniej następnego dnia po złożeniu zamówienia. Produkty sprowadzane na zamówienie wysyłane są natychmiast po ich dostawie do magazynu sklepu. Klient jest informowany o terminie dostawy.
Wszystkie produkty umieszczone w witrynie sklepu spidernetwork.pl są wolne od wad fizycznych i prawnych.
Każdy zakup będzie potwierdzany dowodem zakupu w postaci faktury VAT
Cena na stronie sklepu jest ceną ostateczną (po dokonaniu zakupu przez Klienta) i nie ulega podwyższeniu.
Ceny są podane w PLN. Każdy produkt ma wyeksponowaną podstawową cenę NETTO, oraz także widoczną cenę BRUTTO ( naliczaną zgodnie z ustawowym podatkiem VAT ). Obie ceny są widoczne jednocześnie przy każdym produkcie.
Płatność za zakupione towary: pierwszy zakup przedpłata, kolejny zakup 7 dni przelew, każdy kolejny zwiększa termin płatności o kolejne 7 dni, aż do 63 dni.
Płatności: przelew tradycyjny, płatność on-line (Paynow) – do uzgodnienia.
Dostawa na terenie Polski jest bezpłatna ( standardowa usługa kurierska ). Usługi dostaw nie mieszczące się w tym standardzie będą uzgadniane bezpośrednio między Kupującym a Sprzedawcą. Przesyłki są ubezpieczone na koszt Dostawcy.
Odstąpienie od umowy przez Przedsiębiorcę
Przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą, którzy dokonują zakupów w serwisie SPIDERNETWORK.PL mają prawo do odstąpienia od zawartej umowy w terminie 14 dni. Termin umowy jest liczony od dnia jej zawarcia, czyli wystawienia faktury VAT, co jest jednoznaczne z wysyłką towaru do kupującego. Zwrot środków następuje niezwłocznie po dostarczeniu zwracanego towaru, wystawienia faktury korygującej i wskazanie przez Kupującego numeru konta na które ma nastąpić przelew. Dopuszcza się możliwość kompensat w razie zakupu innego towaru.
Reklamacje
Reklamacje są przyjmowane drogą elektroniczną ( mailto:sprzedaz@spidernetwork.pl ) lub telefoniczną (603234599).
Procedura naprawy lub wymiany będzie uzgadniana z kupującym Przedsiębiorcą elektronicznie lub telefonicznie.
Każde uzgodnienie będzie potwierdzone oficjalnym mail’em od Sprzedającego